معرفی برندها و شرکتهای معتبر

در این وبلاگ قصد داریم در مورد شرکت ها و برندهای ایرانی صحبت کنیم

معرفی برندها و شرکتهای معتبر

در این وبلاگ قصد داریم در مورد شرکت ها و برندهای ایرانی صحبت کنیم

استعلام نام شرکت

استعلام نام شرکت

در این مقاله قصد داریم تا شما متقاضیان ثبت شرکت را با استعلام نام شرکت و مفهوم آن ، طریقه استعلام نام ، شرایط و ضوابطی که در انتخاب نام شرکت باید در نظر داشته باشید ، مراحل پس از استعلام نام و موارد مربوط به آن بیشتر آشنا کنیم .

گفتیم که اشخاص به دو قسم اشخاص حقیقی و حقوقی تقسیم می شوند که هر شخصیت باید نامی داشته باشد تا با آن شناخته شود .
اشخاص حقوقی نیز پیش از ثبت و طی مراحل مربوط به آن ، در ابتدا باید اقدام به انتخاب نامی مناسب برای شخص حقوقی ( شرکت ها ) کنند .  

ادامه مطلب ...

ثبت شرکت در ایران

در این صفحه قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد ثبت شرکت در ایران بپردازیم در صورتی که به دنبال این هستید شرکتی ثبت کنید در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را بدست آورید و با مراحل آن آشنا شوید ثبت شرکت در ایران به چه معناست؟

بر اساس قوانینی که در ایران وجود دارد، هر شرکتی که بخواهد در ایران بصورت رسمی فعالیت داشته باشد باید به منظور کسب جواز قانونی اقدام کند، قانون ثبت شرکتها هم برای شرکت های خارجی و هم برای شرکت های داخلی در نظر گرفته شود.درخواست ثبت باید بصورت رسمی و در چهارچوب تقاضانامه به مرجع قانونی مرتبط ارسال شود.  

ادامه مطلب ...

آشنایی با منطقه قاضی کوی استانبول

قاضی کوی استانبول

در این مقاله قصد داریم تا شما متقاضیان را به طور کامل با منطقه قاضی کوی استانبول ، مراکز دیدنی ، محلات و موقعیت جغرافیایی و سرمایه گذاری در این کشور بیشتر آشنا کنیم .
چنانچه برای اطلاعات بیشتر در مورد اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک می توانید با کارشناسان متخصص تیم سلبریتی هوم در ارتباط باشید .

 

ادامه مطلب ...

سامانه ثبت شرکتها

در گذشته امور مربوط به ثبت شرکت ها به صورت ابتدایی و دستی صورت می گرفته است .
اداره ثبت شرکت ها برای سهولت در خدمت رسانی به متقاضیان امور ثبتی ، تسریع در انجام پروسه ثبت و تغییرات و سازمان دهی بهتر ، سامانه ثبت شرکتها را ایجاد کرد که از این طریق ، ثبت و پیگیری پروسه کاری به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر شده است . 

ادامه مطلب ...

افتتاح حساب در ترکیه

افتتاح حساب در ترکیه


افراد غیر ترک برای افتتاح حساب در ترکیه به هیچ سرمایه ای احتیاج نخواهند داشت که بنابر دستور بانک مرکزی این کشور چندین بانک مشخص وجود دارد که به اتباع خارجه کشور ترکیه خدمت رسانی می کنند .
بانک های مربوطه حق دریافت هیچ گونه دپوزیت یا هزینه ای از شما نخواهند داشت .
دپوزیت به مبلغ پولی گفته می شود که خصوصاً در معاملات تجاری ، املاک ، اداری و … به عنوان ضمانت از فرد متقاضی دریافت می کنند که به عنوان نمونه در حیطه املاک هدف سالم نگه داشتن تا زمان تحویل وسیله مربوطه می باشد .<** ادامه مطلب... **>

امروزه افتتاح حساب در ترکیه برای ایرانیان کمی دشوار شده است چنانچه قرار گرفتن آن در لیست سیاه ، این امر را با مسائلی رو به رو کرده است .
ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با افتتاح حساب در ترکیه ، انواع حساب بانکی در این کشور و قوانین آن و موارد مربوطه آشنا نماییم .

اگر قصد اخذ اقامت ترکیه و خرید خانه ترکیه از طریق سرمایه گذاری در این کشور را دارید ، با کارشناسان متخصص تیم سلبریتی هوم در تماس باشید .
چنانچه می توانید از بیش از 1000 رزیدانس و ویلا های متنوعی که در سامانه سلبریتی هوم قرار گرفته است ، انتخاب نمایید تا برای حضور در ترکیه ، اسکان و بازدید از ملک هماهنگی های لازم صورت بگیرد .

افتتاح حساب در ترکیه

افتتاح حساب در ترکیه برای ایرانیان

چندین بانک برای خدمت رسانی به اتباع خارجه در ترکیه وجود دارد که من جمله آن ها عبارتند از ایش بانک ، واکیف بانک و زراعت بانک که دو بانک اول خصوصی می باشند و زراعت ، بانکی دولتی در ترکیه می باشد .
شما با مراجعه به هر یک از شعبات بانک های مذکور با در نظر گرفتن شرایط و ضوابط مربوطه می توانید اقدام به افتتاح حساب در ترکیه کنید .

در نظر داشته باشید با توجه به شرایط پیش آمده و قرار گرفتن ایران در لیست سیاه پولشویی ، ارائه خدمات از سوی بانک ها برای ایرانیان کمی دشوار شده است که البته ما به شما افتتاح حساب در بانک دولتی زراعت را پیشنهاد می نماییم .

افتتاح حساب در ترکیه

افتتاح حساب در ترکیه جهت اخذ ویزا کارت و مستر کارت

پس از افتتاح حساب در همان روز برای شما ویزا کارت یا مستر کارت صادر می گردد که این کارت ها بین المللی می باشد و در تمامی درگاه های بانکی سراسر دنیا قابل استفاده می باشد .
به طور کلی صدور ویزا کارت ، مستر کارت 10 روز زمان می برد اما با رزرو و هماهنگی با بانک های مربوطه این امر به صورت آنی نیز صورت می پذیرد .
در نظر داشته باشید که این کارت ها 4 سال اعتبار دارند ، پس از آن باید تمدید گردند اما برای افرادی که در خارج از ترکیه  هستند این امکان وجود دارد که کارت هایی با 8 سال انقضاء برای آن ها صادر گردد .

ویزا کارت امکانات و ویژگی های خاصی دارد که شما می توانید با دلار ، یورو و لیر ترکیه بصورت بین المللی اقدام به فعالیت نمایید .
این کارت در سه نوع گلد ، پلاتینیوم و استاندارد می باشد که به صورت کلی تفاوتی با یک دیگر ندارند اما هر یک برخی ویژگی های مختص به خود را دارا می باشند .
که البته با در نظر گرفتن کارمزد های شرکت های واسطه بهتر است نسبت به اخذ کارت فیزیکی نمایید چرا که کارت های مجازی دارای محدودیت هایی در خرید من جمله پرداخت های فروشگاهی ، سقف تراکنش  ، مدت زمان اعتبار و … ی باشند .

افتتاح حساب در ترکیه

حساب بانکی بین المللی در ترکیه

افتتاح حساب بین المللی در ترکیه این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید از سراسر دنیا به آن پول واریز نمایید و یا برداشت کنید که امروزه این امکان در ترکیه فراهم است .
برای افتتاح حساب در ترکیه ، نیاز خواهید داشت تا برای یکبار در این کشور حضور داشته باشید چرا که برای افتتاح حساب الزام بر حضور شخص در بانک وجود دارد .
در غیر این صورت افتتاح حساب اگر به صورت وکالتی در یکی از شعبه های بانک در ترکیه صورت بگیرد و بانک مرکزی پس از افتتاح حساب متوجه این موضوع شود ، حساب فرد خطا کار به طور دائم بسته خواهد شد.

افتتاح حساب در ترکیه

انواع حساب های بین المللی

شرایط و مدارک مورد نیاز در هر کشور با کشور دیگر متفاوت است چنانچه برای افتتاح هر نوعی از حساب در کشور ترکیه باید اقامت آن را داشته باشید   .
به طور کلی حساب ها به دو نوع شخصی و شرکتی تقسیم می شوند که بهتر است بدانید برای انجام امور مربوط به تجارت شما نمی توانید با حساب شخصی این امر  را صورت دهید بلکه باید حساب تان شرکتی باشد .

حساب شخصی

افتتاح حساب در ترکیه دارای ویژگی های و مزیت های فراوانی است که شما می توانید با آن از دلار ، لیر ، یورو و حتی پوند واریز و برداشت کنید .

حساب شرکتی

افتتاح حساب شرکتی در ترکیه به راحتی حساب های شخصی در این کشور صورت نمی پذیرد و شما برای افتتاح حساب شرکتی باید اقدام به ثبت شرکت در ترکیه کرده و مدارک مربوطه را تسلیم نمایید .
برای افتتاح حساب های شرکتی نیاز به حضور تمامی اعضاء هیئت مدیره شرکت نمی باشد بلکه حضور نماینده یا مدیرعامل شرکت برای افتتاح حساب کافی است  .
لازم به ذکر است که حساب های شرکتی مشمول مالیات می شوند و بهره مندی از یک مشاور مالی در ترکیه می تواند شما را از بسیاری از مسائل و قوانین و ضوابط مالیاتی آگاه سازد و در این زمینه کمک شایانی به شما کند .

سود بانکی سپرده های سرمایه گذاری

بنابر آخرین تغییرات صورت گرفته در سال 2021 ، سپرده های سرمایه گذاری در این کشور را می توان با دلار ، لیر ، یورو افتتاح نمود .
سود سپرده ها با واحد پول دلار آمریکا با در نظر گرفتن نرخ سود سالیانه 1 درصد می باشد که این درصد سود برای سرمایه گذاری با لیر 9 درصد و یورو نیم درصد می باشد .

مشاوره جهت اقامت خرید ملک در ترکیه

شما میتوانید هم در واتس اپ و هم به صورت مستقیم با شماره 00905313800000 تماس حاصل فرمایید و یا به صفحه خرید ملک در ترکیه مراجعه نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.