معرفی برندها و شرکتهای معتبر

در این وبلاگ قصد داریم در مورد شرکت ها و برندهای ایرانی صحبت کنیم

معرفی برندها و شرکتهای معتبر

در این وبلاگ قصد داریم در مورد شرکت ها و برندهای ایرانی صحبت کنیم

راهنمای ثبت شرکت

راهنمای ثبت شرکت

ثبت شرکت از مهمترین اقدامات برای شروع یک کسب و کار قانونی ، رسمی و هدفمند می باشد چنانچه امروزه ارزش و اعتبار در میان مشتریان بیش از پیش مورد توجه است .

 

مدیران کسب و کار می توانند از اسم شرکت برای کسب شهرت میان مردم استفاده کنند و به تبلیغ کار یا خدمات خود بپردازند اما باید در نظر داشت که برای جلوگیری از سوء استفاده دیگران و درج نام بر روی محصولات ، باید اقدام به ثبت برند تجاری نمایند .

 

متقاضیان متناسب با شرایط مذکور جهت تسریع در رسیدن به اهداف ، چه ترفیع و بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی شان باشد چه کسب سود و تقسیم آن میان شرکاء ، باید شرکت مورد نظر را به درستی انتخاب نمایند .

 

کارشناسان مجرب سامانه  ثبت  شرکت نیک با در نظر گرفتن شرایط هر متقاضی ، بهترین گزینه را پیشنهاد می دهند و پس از سپردن کار خود به موسسه ، به واسطه تجربه در امور ثبتی بیش از دو دهه ، به سریع ترین شکل ممکن پرونده را به آگهی ختم می نمایند .

 

در این مقاله قواعد اساسی مربوط به ثبت شرکت ، تعیین نام شرکت ، کلیات مراحل ثبت شرکت و مهم ترین موارد مرتبط را توضیح خواهیم داد .
البته لازم به ذکر است این قوانین به و صورت کلی است و هر نوع شرکت با سایرین متفاوت می باشد چنانچه در نام شرکت ، تکمیل مدارک و تنظیم اوراق شرکت ها ، اختلاف های اساسی وجود دارد .

 

 

  

ادامه مطلب ...

مراحل ثبت شرکت

پیش از آنکه مراحل ثبت شرکت را شرح دهیم ، بهتر است با معنا و مفهوم حقوقی و قانونی آن نیز آشنا باشید که به اختصار توضیح خواهیم داد .

لزوم آگاهی از این تعابیر در آن است که به کارکرد های هر یک از این شرکت ها آگاه شوید و از ضرر و زیان های احتمالی ناشی از این تصمیم اشتباه پیشگیری کنید .
به طور کلی شرکت ها از اجتماع حداقل دو یا چند نفر جهت انجام فعالیت تجارتی و رسیدن به سود و در عین حال با هدفی واحد تشکیل می شوند .

توجه داشته باشید برخی از شرکت ها از مفهوم فوق کمی متفاوت هستند ، چنانچه هدف از  ثبت شرکت های تعاونی از فعالیت ، با شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود متفاوت است .
شرکت تعاونی جهت بهبود و ترفیع وضعیت اقتصادی و اجتماعی اعضاء ، تأمین حوائج آن ها تشکیل می گردند .

مراحل ثبت شرکت


  ادامه مطلب ...

تفاوت ثبت شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص

در این مقاله قصد داریم در مورد تفاوت ثبت شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص ، تفاوت در مسئولیت سهامداران ، حداقل میزان سرمایه شرکت ، مواد اساسنامه و کلیه شرایط و موارد مربوط به این نوع از شرکت ها بپردازیم .

 

شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص به دلیل ویژگی ها و میزان مسئولیت سهامداران یا شرکاء در مقابل سایر شرکت ها ، یکی از بهترین و رایج ترین انواع ثبت شرکت در ایران به حساب می آیند .


لازم به ذکر است شرکت سهامی خاص در مقایسه با شرکت با مسئولیت محدود در مناقصات و مزایدات از اعتبار بیشتری برخوردار است .


آنچه که حائز اهمیت است ، هدف متقاضی از انجام فعالیت تجاری ، تعداد شرکاء و مواردی از این قبیل است که باید در نظر گرفته شود تا بتوانید متناسب ترین نوع شرکت را با گستره فعالیتی تان انتخاب نمایید .

 

تفاوت ثبت شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص


 
ادامه مطلب ...

ثبت شرکت تجهیزات پزشکی


از گذشته ثبت شرکت تجهیزات پزشکی بسیار مورد توجه بوده است چنانچه با در نظر گرفتن وضعیت و شرایط فعلی ، افزایش روز به روز قیمت کالا های پزشکی ، پیشرفت تکنولوژی ، واردات و صادرات این قبیل کالا به یکی از پر درآمد ترین مشاغل تبدیل شده و وضعیت قابل توجه در این دسته کالا ها جمعیت کثیری را به واردات این دسته کالاها و اخذ کارت بازرگانی کشانده است .

در این مقاله قصد داریم در مورد  ثبت شرکت تجهیزات پزشکی ، مراحل ، مدارک ، شرایط و هر آنچه که باید در مورد ثبت این نوع شرکت ها بدانید توضیح دهیم .
متقاضیان ثبت شرکت تجهیزات پزشکی در نظر داشته باشند که این شرکت ها ضوابط و قواعد خاص به خود را دارند که تمامی آن ها باید رعایت گردد که به طور کامل شرح خواهیم داد .


 

ادامه مطلب ...