معرفی برندها و شرکتهای معتبر

در این وبلاگ قصد داریم در مورد شرکت ها و برندهای ایرانی صحبت کنیم

معرفی برندها و شرکتهای معتبر

در این وبلاگ قصد داریم در مورد شرکت ها و برندهای ایرانی صحبت کنیم

نمونه نام برای اسم شرکت

از عوامل اساسی و ابتدایی برای ثبت شرکت انتخاب اسم شرکت می باشد که برای این امر باید شرایط و ضوابط مربوط به آن را رعایت کنید تا نام مربوطه مورد تایید واقع گردد .
برای جلوگیری از هزینه های اضافی و مجدد در ثبت شرکت ها بهتر است تا با اطلاعات تکمیل و آگاهی کامل نسبت به انتخاب اسم شرکت اقدام نمایید .

به دلیل روی آوردن بسیاری از کار فرمایان به امور ثبتی من جمله ثبت شرکت ، طی سالیان گذشته انتخاب اسم شرکت نسبت به گذشته دشوار تر شده است چرا که شمار شرکت های ثبت شده افزایش پیدا کرده است .  ادامه مطلب ...

راهنمای ثبت شرکت

در این مقاله قصد داریم یک راهنمای ثبت شرکت را به صورت کامل و اصولی ارائه دهیم تا شما متقاضیان را با ثبت شرکت ، مراحل ، قوانین ثبت شرکت ، شرایط انتخاب اسم شرکت ، ثبت شرکت هایی که معافیت مالیاتی دارند و کلیه موارد مربوط به ثبت شرکت ها بیشتر آشنا کنیم .
اگر می خواهید کسب و کار خود را توسعه بخشید و به صورت قانونی و رسمی در عرصه بازار های تجارتی و رقابتی سالم حضور پیدا کنید ، نیاز است تا اقدام به ثبت شرکت خود نمایید .  ادامه مطلب ...

لیست اسامی خاص برای انتخاب نام برند

انتخاب نام برند

اهمیت انتخاب نام برند به این دلیل است که به صورتی باید انتخاب شده باشد که در ذهن مشتریان ماندگار شود چرا که تاثیرات قابل توجهی در تبلیغات و فروش محصول یا خدمات مربوطه دارد و همواره از گذشته تا کنون مورد توجه بوده است .

در انتخاب نام برند ملاک های متعددی باید در نظر گرفته شود که به عنوان نمونه ترکیب کلمات با یکدیگر ، بهره مندی از ارتباطات مفهومی کلمات ، بهره مندی از نام موسس و … در این زمینه به کار گرفته می شود .
انتخاب نام برند دارای قوانین و قواعد جزئی می باشد که با رعایت کردن تمامی آن ها برای محصول یا خدمات خود را برای رسیدن به نتیجه و بازدهی مطلوب آماده می کنید .  ادامه مطلب ...

راهنمای دریافت پاسپورت ترکیه

دریافت پاسپورت ترکیه

دریافت پاسپورت ترکیه همواره یکی از دغدغه های سرمایه گذاران و متقاضیان اقامت در ترکیه بوده است .
پاسپورت این کشور نیز دارای مراحل و شرایط خاصی است که با در نظر گرفتن آن ها و انتخاب درست روش اقامت ، دریافت پاسپورت ترکیه امری نه چندان دشوار خواهد بود .

در این مقاله قصد داریم تا شما متقاضیان را با راه های دریافت پاسپورت ترکیه ، مزایا و امتیازات پاسپورت این کشور ، دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک و انواع آن بیشتر آشنا کنیم .
چنانچه برای آگاهی بیشتر از راه های دریافت اقامت و پاسپورت ترکیه و خرید ملک ترکیه از طریق سرمایه گذاری می توانید با کارشناسان مجرب تیم سلبریتی هوم از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید . 

ادامه مطلب ...

راهنمای ثبت برند تجاری

ثبت برند تجاری و علامت تجاری اصل و اساس شروع هر فعالیت تولیدی برای جلوگیری از کپی‌برداری دیگران می‌باشد.
پیش از ثبت هر برندی ابتدا باید بررسی کنید آن نام تجاری قبلا ثبت شده است یا خیر؟
نام و علامت تجاری که انتخاب می‌شود در تمام فعالیت‌های اقتصادی شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.  ادامه مطلب ...